Social Media Coordinator

Har du fingeren på den digitale puls, passion for sociale medier, fornemmelse for sociale trends og ønsker du at udleve det i en markedsledende vækstvirksomhed med innovative outdoor produkter? Så kunne du være rette kandidat til jobbet som Social Media Coordinator.

Oase Outdoors oplever en øget global efterspørgsel efter virksomhedens produkter til udeliv. Med udgangspunkt i tre kendte brands og et prisbelønnet produktprogram har virksomheden lagt en ambitiøs vækstplan, hvor vi ønsker at stå endnu stærkere på relevante sociale medier og vores brandsites.  

Jobbet:

Som Social Media Coordinator i Oase Outdoors bliver du ansvarlig for den daglige styring af vores tilstedeværelse på de sociale medier. Vi vægter højt, at du har en god forståelse for, hvad der rør sig på SoMe og som person er drevet af at skabe engagement via disse kanaler. I dit daglige virke som Social Media Coordinator vil du være ansvarlig for drift, overvågning og dialog på virksomhedens sociale platforme (Facebook, Twitter, Instagram). 

Du vil med gennemarbejdede contentplaner sikre, at virksomheden opretholder og videreudvikler den store følgerskare og sign-ups til nyhedsbreve samt sikre trafik fra disse kanaler ind på brandsites. Du vil stå for vores online annoncering og være ansvarlig for dit eget annoncebudget ift. de sociale medier. 

I din ambition om at skabe det stærkeste content trækker du også gerne i gummistøvlerne og går ud med et foto-team for at få de helt rigtige billeder skudt. Og du trives med at eksperimentere, evaluere og tage stilling til, om idéen skaber værdi.

I Oase Outdoors arbejder vi med et stærkt testprogram og ambassadører på tværs af virksomhedens brands. Og her vil du være ansvarlig for, at finde testpersoner og gennem dialog udvikle disse til ambassadører for vores produkter.

Du indgår i et online team, der tæller 4 mand, der arbejder på tværs af brandsites, B2B portal og B2C kundeservice. Du vil få reference til afdelingslederen for Online og får et tæt samarbejde med den øvrige marketingafdeling der udover online, tæller offline og et grafisk team.  

Dine primære ansvarsområder i headlines vil være følgende:   
  • Daglige styring af sociale medier
  • Daglig drift, overvågning og dialog på virksomhedens sociale platforme (Facebook, Twitter m.m.) inkl. udarbejdelse af content planer for sæsonen
  • Sikre den rette kommunikation med slutbruger på firmaets vegne
  • Udarbejdelse af online annoncering med eget annoncebudget på sociale medier
  • Nyhedsbreve samt soft content på brandsites, herunder udarbejdelse af content planer for sæsonen og at sikre planmæssig udsendelse
  • Servicekommunikation med slutbruger i højsæsonen
  • Testprogram og ambassadører på tværs af virksomhedens brands
  • Online ad hoc kommunikation med slutbrugeren herunder konkurrencer til messer
Kvalifikationer:

Du har en relevant uddannelse på minimum bachelorniveau. Du har et par års erfaring fra en lignende stilling og kan dokumentere gode resultater i forhold til Engagement, Reach og ROI på annoncering. Du har en god indsigt i, hvordan de forskellige sociale medier fungerer samt en forståelse for markedsføringsretlige tiltag. Du kan uden problemer kommunikere på engelsk og med fordel på tysk, og formår at samarbejde på tværs. 

Du er udadvendt, selvkørende og proaktiv og har et naturligt drive, der dagligt inspirer dig til at udvikle og afprøve nye ting. Du har samtidig et analytisk tilsnit der gør, at du formår at handle på data. Du har en struktureret arbejdsstil og trives i et uformelt miljø, som du bidrager til med godt humør og engagement.

Vi tilbyder: 

Vi er inde i en positiv udvikling, og det smitter af på medarbejderne og arbejdsmiljøet. Du bliver en del af et ambitiøst team, hvor vi sætter overlæggeren højt, men samtidigt lægger vægt på, at arbejdet skal være sjovt, og at vi har det godt med hinanden. Vi oplever høj medarbejdertilfredshed, og du får rig mulighed for at deltage i et bredt udvalg af arrangementer og aktiviteter, der tilbydes året rundt. 

Stillingen er 37 timer med lokation i Give. 

Interesseret?: 

Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt til hr@oase-outdoors.dk. Vi indkalder til samtaler løbende. 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at tage kontakt til Department Manager Online, Signe Vognsen de Vos på +45 2887 0932 


Om Oase Outdoors: 

Oase Outdoors ApS er en dansk baseret virksomhed og en af hovedaktørerne på det europæiske camping-/outdoor marked, hvor der afsættes til detailhandlen. Virksomheden blev grundlagt i 1984 og repræsenterer i dag 3 markante brands, som tilsammen dækker ethvert behov hos forbrugere indenfor camping og friluftsliv. Hver eneste dag sættes innovation og produktkvalitet øverst på dagsordenen. En indsats som belønnes med en stærk vækst samt masser af positive tilkendegivelser fra både kunder og samarbejdspartnere. Produkterne sælges på mere end 40 markeder verden over under varemærkerne; Outwell®, Easy Camp® og Robens®. 
Del denne side