Marketingkoordinator

– Markedsledende Outdoor produkter

Vi søger en dygtig og innovativ marketingkoordinator med passion for udeliv til vores Marketingafdeling.

Du kan se frem til at blive en del af et internationalt miljø, hvor fokus er på teamwork, engagement og kommercielt drive. Vi er en afdeling, der består af 16 kompetente medarbejdere, der hver især bidrager med høj faglig viden indenfor hhv. marketing, online marketing og grafisk.

Fokus på udelivsprodukter til detailhandel og slutforbruger
Marketingafdelingen udvikler bl.a. trykt og digitalt marketingmateriale (kataloger, emballager, produktmanualer, film mv.), Websites og PR-materialer mv. 

Du får ansvar for vores Outdoor brand, Robens® herunder bl.a. udviklingen af forhandlerkatalog, forbrugermagasin og annoncer samt emballager. Du har også ansvaret for den visuelle profil og varetager koordinering af fotooptagelser både i studie og udendørs.  

Derudover vil du, i tæt samarbejde med Marketing Director og det øvrige team, bidrage i udarbejdelsen af diverse marketingplaner, ligesom du også deltager i messeaktiviteter i både ind-og udland. Du har en bred berøringsflade internt og vil bl.a. indgå i løbende dialog med produktudviklingsteamet.

Vi forventer:
at du har:
  • et par års erfaring som Brand Manager, Marketing- /Salgskoordinator eller lignende 
  • en teoretisk velfunderet baggrund - f.eks. en bachelor- /kandidatuddannelse i marketing
  • erfaring med katalogproduktioner herunder fotooptagelser (både livsstils- og produktbilleder) 
  • gode formuleringsevner på dansk og engelsk (skriftligt og mundtligt) - behersker du også tysk er dette en fordel
Har du erfaring med marketing indenfor detailhandlen og/eller reklamebureau er dette også en fordel.

at du er:
  • en flittig bruger af outdoor produkter
  • god til at bevare overblikket, styre aktiviteter hele vejen igennem og få opgaverne afsluttet til tiden med fokus på detaljen
  • trives med perioder med rutineopgaver
  • serviceminded
  • teamplayer, men evner også at arbejde selvstændigt
  • fleksibel
  • superbruger af MS Office-pakken

Det går godt, og det kan mærkes.

Vi tilbyder en spændende, udfordrende og travl hverdag i en organisation, hvor engagement og visionær ledelse har ført virksomheden frem til en førende position. Du bliver en del af en ambitiøs kultur, hvor vækst stadig er et realistisk og realiserbart mål. Endelig kommer du til at arbejde sammen med et uformelt team, hvor ambitiøse kollegaer brænder for at gøre en forskel og sammen skabe et godt arbejdsmiljø. 

 Vi tilbyder: 
  • Pensions-og sundhedsordning
  • Mad-og frugtordning
  • Fitnesscenter
  • Sociale arrangementer og events.
Lyder det interessant?

Hvis du har brug for yderligere information, kan du læse mere om os på www.oase-outdoors.dk eller kontakte Marketing Director Lotte Simonsen på tlf. +45 51805626. 
Send din ansøgning og CV mærket ”Marketingkoordinator” til HR@oase-outdoors.dk. Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. 


Oase Outdoors ApS er en dansk baseret virksomhed og en af hovedaktørerne på det europæiske camping-/outdoor marked, hvor der afsættes til detailhandlen. Virksomheden blev grundlagt i 1984 og repræsenterer i dag 3 markante brands, som tilsammen dækker ethvert behov hos forbrugere indenfor camping og friluftsliv. Hver eneste dag sættes innovation og produktkvalitet øverst på dagsordenen. En indsats som belønnes med en stærk vækst samt masser af positive tilkendegivelser fra både kunder og samarbejdspartnere. Produkterne sælges på mere end 40 markeder verden over under varemærkerne; Outwell®, Easy Camp® og Robens®. 






Del denne side